סניה כצנלסון: "יעקב שטרית ינהל את כל מערך אלפי המתפקדים של הליכוד במגזר הרוסי"

שחקן חדש ישן בסניף הליכוד באשדוד: יעקב שטרית קיבל מנדט  מסגן ראש העיר סניה כצנלסון לנהל מטעמו את כל מערך המתפקדים במגזר בהרוסי, ומדובר באלפי מתפקדים שכצנלסון פקד בעבר. כצנלסון: אני סומך על יעקב שייידע לנהל את המערך כראות עיניו". שטרית:"מודה לכצנלסון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יעקב שטרית מקורבו של סניה כצנלסון נכנס למשחק הפוליטי בליכוד ברמה הארצית והמקומית באשדוד. כצנלסון שניהל את המטה הרוסי בבחירות האחרונות לכנסת עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו, מינה את שטרית לנהל מטעמו את המטה שבו אלפי מתפקדים ברחבי הארץ ובעיקר באשדוד מהמגזר הרוסי. מדובר בכוח משמעותי שכצנלסון מעביר לשטרית. "הורתי לכל אלה שהתפקדו לליכוד מטעמי לשתף פעולה עם שטרית. אני פחות עוסק בליכוד בשל המחויבות לישראל ביתנו ואביגדור ליברמן"

ש. בכמה מתפקדים מדובר?

"בכוח משמעותי מאוד שהביאו הרבה מנדטים לליכוד הארצי. באשדוד וברחבי הארץ. אל תשכח שניהלתי את המטה של ראש הממשלה ביבי נתניהו בבחירות לכנסת האחרונות ופקדתי אלפים בארץ ובאשדוד"

כצנלסון: "שטרית ינהל את כל מערך המתפקדים אני סומך עליו"

 

ש. ומדוע אתה מעביר את זה לשטרית?

"מכיוון שהוא המקורב שלי אני סומך עליו ונתתי לו את ההסכמה להתנהל מולם בשמי. אני גם דיברתי עם ראשי המתפקדים בקרב המגזר הרוסי כדי שיעבדו מול שטרית. אני נותן לו את כל הגיבוי וכל הסמכות להתנהל מולם ומול כל ראשי הליכוד, שרים וחברי כנסת ועל הפעילים והעסקנים בליכוד"

שטרית :"קורא לכל חברי הסניף באשדוד להתאחד"

שטרית מסר בתגובה :"אני מעריך ומתרגש מאוד מהגיבוי שנותן לי כצנלסון וזה מראה על היחסים הטובים שלנו בדרך המשותפת וזה מעיד על האישיות של הבן אדם שמכבד מי שמכבד אותו ואני מאמין שאני אביא את תוצאה טובה ונתרגם את המנדט שקיבלתי מכצנלסון להצלחה"

ש. מה תעשה הכוח של המגזר הרוסי בליכוד?

"מזכיר לך שהייתי בעבר ראש סניף הליכוד, אני חבר מרכז הליכוד ומכיר את הגוף הזה ואת כל המחלוקות, ואת כל הסניפים. מכיר את כל קבלני הקולות והנפשות הפועלות באשדוד וברחבי הארץ. אני כבר כמה חודשים עובד על זה יש לי את הרשימות של כולם, עובד בשקט. הכנתי תשתית וכעת היא תצא החוצה ובגדול"

ש. במי אתה תומך לרשימה לכנסת?

"המטרה היא לגבש רשימה איכותית להוביל את הליכוד שוב לשלטון"

ש. יש שמות שאתה יכול לציין במי תתמוך?

"אני יכול להגיש לך שכבר נפגשתי ושוחחתי עם בכירים בליכוד שרים ומועמדים כמו שרת התרבות מירי רגב שביקשה תמיכה, השר איוב קרא שהיה אצלי בבית ועוד מועמדים. אני אגיע בסוף להחלטה לגבי המועמדים שראויים. אף אחד לא פסול ואני לא נגד אף אחד. מי שטוב למדינה יהיה טוב בשבילי"

ש. באשדוד תומכים בפנחס עידן. מה אתה?

"הייתי שמח אם עו"ד יאיר לחן לא היה פורש כי מגיע לעיר אשדוד איש איכותי שייצג. אחרי שפרש אני מתכוון לשוחח עם שאר המועמדים ולקבל החלטה. תמכנו לפני חמש שנים בפנחס עידן, שקיבל למעלה מ10 אלף קולות. עידן הוא יו"ר ועד עובדים הגדול בישראל ונשיא ההסתדרות. כמובן שהוא ראוי ונקבל החלטה לאחר שנשוחח יחד".

ש. לגבי הסניף באשדוד איך תעבדו ביחד?

"אני קורא להם כמו שקראתי אחרי הבחירות האחרונות לידידי היקר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי להקים קואליציה עם כצנלסון והשאר. כעת אני קורא ללסרי ולכל בכירי וחברי הליכוד באשדוד לשים בצד מלחמות אישיות ולהתחבר ולהיות מאוחדים. הבחירות הללו הן למען עתידה של המדינה, לכן צריכה להיות אותה מטרה ואשמח לחבר את כולם בסניף באשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן