יוזמה: קוראים מגילה בקהילה ברחבי העיר אשדוד

ארגון רבני צהר ותוכנית "יחד״ יקיימו במהלך הפורים קריאות מגילה לציבור הרחב באשדוד, במרכז קהילתי ׳ספרא׳, שדרות הפרחים, מתנ"ס שפירא ומתנ"ס ד'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במהלך חג הפורים בשבוע הבא, תתקיים קריאת מגילה בקהילה ברחבי העיר ביוזמת ארגון רבני צהר ותוכנית ״יחד״. מארגני המיזם מציינים כי "קריאת המגילה מיועדת לכולם: ילדים והורים, חילוניים ודתיים, בוגרים וצעירים, נשים וגברים – כולם מוזמנים לקריאות 'מגילה בקהילה' המיוחדות של צהר ואור תורה סטון". קריאת המגילה תכלול הסברים על המגילה והחג, מגוון רחב של פעילויות, כשבנוסף יזכה כל ילד לקבל משלוח מנות ומגילה.

יו"ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו: "סיפור המגילה הוא סיפורה של אשה המוכנה לוותר על הכל למען עמה ומשפחתה. ההיסטוריה היהודית כולה מבוססת על אותם יחידים שראו את חשיבות החברה מעבר לחייהם הפרטיים. בקריאת המגילה המשותפת אנחנו מכוונים להתחבר אל דמויות אלה".

photo 52

ראש מוסדות אור תורה סטון, הרב כתריאל ברנדר: "אנו מבקשים לאפשר לכל אחד ואחת לפגוש את היהדות בדרכו ולהתחבר לרוח החג, מנהגיו וערכיו, מתוך אחדות בין חלקיה ומגזריה של החברה הישראלית. היהדות שייכת לכולם ולכן בחרנו להנגיש אותה בצורה חווייתית ונעימה. פורים הינו חג של שמחה ואין דבר ישראלי ויהודי יותר מאשר התאספות משותפת של כלל ישראל לחגוג יחדיו את המורשת המשותפת."

מנכ"ל ׳אור תורה׳ סטון ינון אחימן: "עת תקופת הבחירות כשעמודי החדשות מלאים לא פעם בשיח על פילוג ומחלקות, אין מרנין לב יותר מאשר לחבר יחדיו בין קבוצות שונות בחברה הישראלית לקריאות מגילה משותפות, חילונים, לצד מסורתיים או דתיים. זו העת להפיל את החומות ולחבר בין ציבורים וקהלים שונים במדינת ישראל סביב פעילות מהנה לחג".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן