האשדודית המעופפת מככבת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בפינת הנעים לנו מאוד הנה לכם ׳המרחפת בשחקים׳ האשדודית: אליסה שכטר, האמנית של קרקס 'דורטו', זכתה במקום השלישי (מדליית ארד) ב #echoAsia2019-פסטיבל התחרותי היוקרתי לקרקס באסטנה, בירת קזחסטן. מדליית הארד הוענקה על ביצוע הקטע ״חישוק אווירי״, אשר התבצעה ללא חגורת ביטחון בגובה של 12 מטר ומעלה. שאפו כבר אמרנו‫?

753763643

כוכב הרשת האשדודי גל זהבי מלכא‫, הגיע באמצע הקיץ והחום הלוהט אל חנות הפופ אף של רולדין בקניון עזריאלי‫, שעל אף שחג החנוכה עדיין רחוק מאיתנו הוא אותגר בסופגניות ממלואות בקרמו שוקלוד‫, קראסט ואגוזים‫, שוקולוד לבן וצ׳ייסר קרמל מלוח‫, ונאלץ לאכול ערימת סופגניות במספר דקות‫. לא תאמינו מה קרה לו בסיום‫…

RoladinsPopUp 278

השחקן דוד רביבו‫, האח של‫, הוזעק לאחרונה להצטרף אל הזמר אייל גולן‫, חמימו‫, שייע פינגבויים‫, לצילומי התוכנית הריאלטי ׳גולסטאר׳ הנערכים בימים אלו אי שם בריו דה ז׳נרו ברזיל הרחוקה‫. הקבוצה של מי ניצחה שייע או אייל גולן‫, בשבוע הבא נעדכן.

976586584

תחזיקו חזק זו באמת השנה הכי הכי של הדוגמן והשחקן האשדודי‫, עומר חזן‫, שבימים אלו נודע כי יככב בסדרה ״בצפר״ בגרסה החדשה וברזומה שלו לא מעט סדרות ובהן ״אחותי קפצה כיתה‫״, ״פוראבר״, וכמובן ״אילת״ תפקיד שעליו זכה בתואר ׳שחקן השנה׳. עכשיו גם נודע כי הוא יככב בחנוכה הקרוב, יחד עם אשדודי אחר משלנו, ישראל קטורזה להפקת חנוכה חדשה שבמרכזה שיריו של אריק איינשטיין ז״ל.

עומר חזן חדש צילום רפי דלויה

(צילום: רפי דלויה)

ועדיין בעומר חזן, בשבוע שעבר הוא השתתף כאורח כבוד באירוע ההשקה הבינלאומי של המותג ״הוגו בוס״ בברלין, והשבוע הוא הגיע 
HUGO BOSS, אשר נפתחה בנמל ת"א אירוע ההשקה נערך בחנות ה -POP UP של HUGO BOSS, בה הושקה קולקציית ה- STREETשל המותג. חזן פגש על הדרך את האקסית של בן אל – אורטל עמר, אדל בסלפוב שהגיע יחד עם בן זוגה והשחנית ליענה עיון.

הזמרת משלנו‫, יובל דיין‫, שכבר מזמן כוכבת על חלל‫, נפגשה השבוע עם המעצב האישי שלה הוא לא ויוי בלאיש‫, המעצב של כל המי ומי‫, למדידות אחרונות לקראת ההופעה באמפי שוני‫.

12421421

זוכרים שסיפרנו לכם שרומי אברג׳יל, הטרנסג׳נדרית הצעירה מאשדוד, המריאה לתפוח הגדול הלא היא ניו יורק מטעם חברת ׳מייבלין׳ ניו יורק? אז זה הזמן שכדאי תכינו את הרשת החברתית ׳אינסטגרם׳, כי ממש בקרוב, ב-1 לאוגוסט ישודר הפרק הראשון בו תככב האשדודית אברגיל, בפורמט ריאלטי תחרותי בנושא ביוטי ואיפור. רומי נחשבת לאושיית רשת ותוכן עם 59 אלף עוקבים.

רומי אברגיל מייבלין צילום לאה דונובאן

(צילום: לאה דונובאן)

במסגרת הסדרה עוברות הארבע משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כמו: איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, לאכול אוכל ניו –יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, התאמת גוונים של מייק-אפ לעוברי אורח בטיים סקוור, מריחה של ג'ל עמיד לגבות לעוברי אורח ועוד משימות משעשעות… הסדרה כוללת שורת משימות המשודרות בכל פרק, כאשר ניצחון המשימות הוא שמקנה למנצחת מבין הבנות את יתרונה במשימת הגמר.

תום שידור הסדרה יתקיים הגמר, בו תיבחר אחת הבנות למנצחת, בבחירה אינטראקטיבית ע"י החלטת העוקבים באינסטגרם. ניצחון במשימת הגמר הוא שיקנה לאחת הבנות את התואר הנחשק: בחירה כנערת ה-IT GIRL של מייבלין ניו יורק בישראל! אז כנסו ל- Make_It_In_NYC#.

לאחר שנתיים של מערכת יחסים והצעת נישואים מפתיעה ומשמחת, הדוגמנית נעם פרוסט (25) ואיש העסקים פיג'יי מיימון (30) התחתנו בחמישי האחרון, בטקס מרגש "בגן בשפיים", בקיבוץ שפיים, לצד חברים ובני משפחה באירוע שמנה לא פחות מ-500 מוזמנים. על האוכל אמון קייטרינג טעם וצבע והשף אבי ביטון .

7543765436432

רותם ראף – pure productions היה אחראי על ההפקה ופרוסט לבשה שתי שמלות כלה של המעצבת ברטה מאשדוד. מבין משלשלי המעטפות גם המעצב והדוגמן לשעבר אורן תורג׳מן האשדודי ובת זוגו, וכן הדוגמנית והשורדת אלכסה דול.

השף המקומי שלומי שוקרון‫, השף שיגיע עד אליכם הביתה‫, רק תבקשו‫, הגיע בפעמיים כי טוב לפתיחה של סניף ׳נתח קצבים‫׳ ב׳סטאר סנטר׳ שם פגש על הדרך את השף, שלא מפסיק להופיע על המסך שלנו, הלא הוא מאיר אדוני.

בעקבות האם ברטה

ליבר בלילתי, בת 24 , אושיית רשת מובילה עם כ- 80 אלף עוקבים והשנה גם זכתה לתואר ה- IT GIRL כאשר כיכבה בתוכנית הריאליטי המצליחה של הוט "it girls".

ליבר נולדה אל תוך תעשיית האופנה. היא החלה את דרכה כדוגמנית של המעצבת ברטה שעבורה היא גם אמא, עובדת בעסק המשפחתי בשיווק המותג, נבחרה להיות חלק מנבחרת המשפיענים של חברת סמסונג ואף סומנה כאחת המתלבשות החדשות של ישראל בפרויקט של FASHION FORWARD. ברזומה שלה אף נרשם כי דגמנה ל-DIOR BACKSTAGE כאשר אלו התארחו בארץ.

643632642643

המעצבת הצעירה פתחה ביחד עם אחיה מאור, מותג אופנה חדש ומוכיחה שהכישרון נשאר במשפחה.

למרות שמו של המותג, ליבר היא לגמרי לא רק "הבת של", אלא מעצבת צעירה וכישרונית בזכות עצמה. כל הפריטים הינם בעיצובה הייחודי של ליבר, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים שגורמים לכל שמלה להיות מיוחדת וקסומה בפני עצמה.

הסנונית השנייה שנכנסה מציגה ארבעה פריטים שעוצבו ממשחקים בטול על כל צורותיו בשילוב בדים ייחודיים, מנצנצים שמוסיפים גלאם וסטייל שהמותג מייצג.

בין הפריטים שמלת מיני קצרה וסקסית, שמלת מקסי מרשימה, שמלת מידי קלאסית ואופנתית ואוברול קצר ומחמיא.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן