יצחק מויאל יו"ר הסתדרות הבניין והעץ: "מנהלי העבודה לא יהיו שק החבטות של ענף הבניין"

על רקע משבר הבטיחות בענף הבנייה התקיימה פגישה בלשכת יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד במהלכה הועלו צעדים להגברת הבטיחות בעבודה באתרי הבנייה. בר דוד תמיכה בהתארגנות מנהלי העבודה והודיע כי יתמוך במאבקם . יו"ר ועד מנהלי העבודה אמנון שינדלר: "הפגישה הייתה חיובית"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בפגישה שהתקיימה (22.7.19) בהסתדרות נכחו יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל, ויו"ר ועד הפעולה הארצי של מנהלי העבודה, אמנון שינדלר.

בסיום הפגישה הסכימו המשתתפים כי יש לפעול להרחבת התארגנות מנהלי העבודה לצרף עובדים נוספים לשורות ההסתדרות, על מנת לחזק את המאבק למען הגברת הבטיחות באתרי הבנייה. עוד הוסכם כי ייערך כנס חירום ארצי של מנהלי העבודה בנושא הבטיחות בעבודה, במסגרתו תוצג הפעילות המשותפת למען הסדרת האחריות על הבטיחות באתרי הבנייה ושירותים ייחודיים למנהלי עבודה החברים בהסתדרות.

בתום הפגישה מסר יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל: "התחלנו במהלך מאוד רציני לצירוף מנהלי עבודה להסתדרות. לשמחתי עד היום הצטרפו מאות. אנחנו נעניק למנהלי עבודה את כל השירותים הנדרשים לסייע להם במאבק הצודק בחלוקת האחריות בתחום הבטיחות והעבודה באתרי בניין ולא יכול להיות שהכל ייפול עליהם והם יהפכו לשק החבטות של ענף הבניין ובמקביל יסייעו לנו בהגברת הבטיחות מול העובדים, ונעמיד להם יעוץ משפטי להגנתם מפני כל איום עם עתיד התעסוקה שלהם בענף"

יו"ר ועד הפעולה הארצי של מנהלי העבודה, אמנון שינדלר מסר לאחר הפגישה: "הפגישה הייתה חיובית מאד ועניינית, ובה הסברתי את המצוקה הרבה של ציבור מנהלי העבודה באתרי הבניה, כך שכולם הבינו את מאבקנו הצודק, ושחייבים לעשות שינוי משמעותי בהקדם לקידום אחריות נכונה וצודקת בנושא הבטיחות לכל בעלי התפקידים באתרים. כמו כן בן דוד הבטיח כי יבדוק את בקשתינו להכרזת סכסוך עבודה וזה ייבדק על ידי היועצים המשפטיים של ההסתדרות החדשה, וכן על פי חוקת ההסתדרות. כמו כן קיבלנו אישור לקיים כנס ענק בכפר המכביה לאלפי מנהלי עבודה, בהשתתפות יו"ר ההסתדרות, בשיתוף התאחדות הקבלנים בוני הארץ, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ מר ראול סרוגו, וכן אנשי ציבור רבים, תקשורת ועוד. בימים הקרובים נתחיל לעבוד על זה"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן