מרי בן חיים מסכמת שנת מלכות: ״סימנתי עוד ״וי״ ברשימת ההישגים שלי״

מרי בן חיים, מלכת היופי, של הדרום לשנת 2019, מספרת לנו, רגע לפני שהיא נפרדת מהכתר, על החוויות שעברה במהלך השנה, על הרגעים המרגשים וגם משתפת בתובנות שתיקח איתה לחיים. וכן, יש לה כמה טיפים למלכה החדשה

צילום: שלומי טל, לב סלוצקי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זו הייתה בהחלט שנה מאתגרת עבור מלכת היופי של הדרום לשנת 2019 מרי בן חיים, זה החל בקבלת הכתר הנכסף, המשיך באודשינים לתוכנית הרילאטי ״הכוכב הבא״ שם שרה את השיר ״יש בי עוד כוח״ של עידן רייכל ודין דין אביב ובהמשך קטפה קמפיינים רבים.

אז בעצם איך הגעת לתחרות מלכת היופי של הדרום?

״הגעתי ממש במקרה. בדרכי לקונסברטוריון, מישהו עצר אותי ושאל שאלות העוסקות בדוגמנות ויופי. מסתבר שזה אורי קריפסין, המפיק, לדבריו ראה בי פוטנציאל״.

חשבת שתקבלי את הכתר?

״בהתחלה, ממש לא. אמרתי לעצמי שזו עוד חוויה… נהניתי לאורך כל התחרות. יצאתי מהתחרות מסופקת ועם בטחון עצמי גבוה, מה שלא היה לי לפני כן. וכמובן הכרתי את אורי קריספין, שהיה לי כמנטור לתחרות, ולחיים בכלל״.

אחרי שזכית, מה השתנה?

״לאחר הזכיה, השינוי הראשוני היה עם עצמי, הרגשתי הרבה יותר בטוחה בתחומים שאני עוסקת בהם. דוגמנות, מוסיקה. ופתאום אנשים מזהים אותי ברחוב. נחמד״.

ראשית מרי בן חיים צילום שלומי טל

בן חיים, קיבלה הצעות למיניהן, כמו למשל השתתפות בתכנית חיסכון בהן היו צריכים דוגמניות, חתומה עם סוכנות ״יולי״ משתתפת בצילומים מקצועיים, לאחרונה גם השתתפה בצילומי פרסומת לדואר ישראל ומספר הפקות אופנה למעצבות אופנה בארץ.

שאלה מתבקשת למלכת יופי, היה לך חבר לפני התחרות? עזבת אותו?

״כן. בערך חודש לפני התחרות נפרדנו. ולא, הפעם לא מלכת היופי עזבה את החבר, אלא ההיפך. אבל את כבר יודעת שאני תמיד מאמינה שהכל לטובה. וברוך השם יש לי בן זוג מדהים ואני מודה כל בוקר על הזכות לאהוב״.

סיימת תיכון, מה עם צבא?

״סיימתי. כן, כייף גדול. צבא? בצבא אני עדיין חלוקה, מצד אחד אני מאוד אוהבת מוסיקה (השתתפה בתחרות ״כוכב הבא״, בה זכתה נטע ברזילי ד.ש) ולכן אני רוצה להתגייס ללהקה צבאית. מצד שני, אני אוהבת להדריך ולהבעיר מידע, דיבור עם קהל וכו׳, אז נראה״.

את שמחה שזכית בתחרות יופי? מתחרטת על משהו?

״רוב חיי, אני משתדלת לא להתחרט על שום דבר, כי אני מאמינה, שלכל מה שקורה, יש סיבה. כמובן, שאני שמחה שזכיתי בתחרות יופי, אני מסמנת עוד ״וי״ ברשימת ההישגים שלי״.

לסיום, מרי, יש לך כמה טיפים למלכה החדשה?

״בוודאי. א. לא משנה מה תעשי – תמיד לאנשים יהיה מה להגיד, תעשי מה שהלב שלך אומר לך. תקשיבי ללב, כי זה הכי נכון. ב. במהלך התחרות, יהיו בנות שינסו להכשיל אותך, אל תתייחסי, אל תתני לזה תשומת לב. זה חלק מהתחרות, זה מבחן שאת תתגאי שעברת אותו, ואת תלמדי, שבמשך החיים דווקא האנשים הכי מצליחים, נתקלים בקשיים, ורק כך לומדים להצליח״.

בן חיים, לא מאמינה במודל לחיקוי, וחושבת שתמיד אפשר ללמוד מכל אחד, אך בטוחה ומאמינה שהכי טוב ללמוד מעצמך ומהטעויות שלך, אין צורך לנסות לחקות אנשים אחרים, כל השאר כבר תפוסים, תהיה אתה עצמך. בהצלחה מרי בן חיים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן