מנהלת חדשה לאולפנא לבנות

בתום 34 שנות חינוך פורש שלמה ארביב המנהל המיתולוגי של האולפנא לבנות באשדוד. מחליפה אותו מנהלת חדשה שלומית אשואל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שלמה רביב, המנהל המצליח של האולפנא לבנות הודיע בסיום שנת הלימודים שעברה על צאתו לגמלאות. רביב החל לפני 34 שנה את דרכו כמורה, שימש 12 שנה כסגן מנהל וב- 20 השנים האחרונות היה מנהל האולפנא לבנות שברובע ט', והוביל אותה להצלחה.

רביב מותיר אחריו צוות חינוכי מצוין חדור מטרה. "אחרי 34 שנה הגיע זמני לפרוש" הוא אומר ומאחל למנהלת שתחליף אותו הצלחה " אמרתי לה שאני לא רוצה לראות 'שמעשי ידיי טובעים בים'. אני מאמין שהיא תצליח".

086906896473

את מקומו תחליף החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה שלומית אשואל בת 49 אם ל- 8 ואשת חינוך מוערכת, בעלת ניסיון של 14 שנה בחינוך על יסודי ו- 11 שנה בחינוך יסודי. בין היתר כיהנה כמנהלת בית הספר ממלכתי דתי " דביר" בחולון, ואף זכתה באות הצטיינות מטעם עיריית חולון. היא חדורה מוטיבציה לקראת תפקידה החדש .

"שלמה עשה עבודה מצוינת. אני מקבלת מוסד עם מוניטין מאוד טוב הצוות החינוכי טוב. יש עוד קומות שאפשר עוד לבנות .אני חושבת שזה השליחות שלי" היא אומרת ומדגישה שהדבר הראשון הוא לחדד את התפקיד של האולפנא במערך בתי הספר באשדוד. "מה הייחודיות של האולפנא? איזה בנות רוצות להתחנך באולפנא? מה הציביון? דברים שעוד לא עבדו עליהם קודם. אנחנו פשוט נחדד אותם יותר. כמובן המשך העבודה החינוכית שעשו. אני אלמד את הדברים הנפלאים שעשו באולפנא עוד לפני. ומתוך זה נחשוב איך ממריאים לנקודות נוספות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן