היכונו: פסטיבל הבירה מגיע לאשדוד

למשך יומיים 21-22 באוגוסט 2019, יהפוך מתחם הצעירים במרטין בבור לעיר חוף עם מופעים של אמנים ומוזיקאים מובילים לצד שלל דוכני בירה ואוכל
 

צילום: יח״צ, אוהד רומנו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יום המופעים הראשון של פסטיבל הבירה באשדוד מארח מופעים של אברהם טל ו'הדג נחש': לאחר שכבש שוב את קיסריה וריגש אלפים שגדשו את האמפי עד אפס מקום, אברהם טל מגיע לאשדוד לחגוג אתכם קיץ ישראלי . טל והלהקה יעלו לבמה ויתנו לכם את הלב, את הנשמה וגם 100 אחוז אנרגיה. כל הלהיטים הגדולים של אברהם החל מ- "אורות", "אדם צובר זיכרונות", "הימים עוברים", "הילדים קופצים רוקדים", "שושנה", "אם את הולכת", ועוד יהיו שם בעיבודים חדשים, עם סאונד עדכני ובהפקה מוזיקלית מרהיבה מעשה ידיו של אברהם. גם להקת 'הדג נחש', מחלוצי ההיפ הופ והראפ בשפת הקודש המשלבים טקסטים מושחזים וגרוב ישראלי אותנטי עם טעמים של אר אנ' בי, רגאיי, פאנק ורוק יצטרפו לפסטיבל.

 OHAD ROMANO 9093 FINAL logo Medium

9579578664

ביום המופעים השני יעלו לבמת פסטיבל הבירה מוש בן ארי וסאבלימינל: מופעי הלהקה הידועים של מוש חרכו במות מקצה אל קצה עם חגיגה צבעונית ושמחה של צלילים וקולות מרחבי העולם שצברה לה קהל מעריצים אדוק. מוש בן ארי מגיע לאשדוד עם הלהקה המדהימה שלו לחגיגה שמחה ומרימה כמו שרק הוא יודע עם הלהיטים הגדולים מכל השנים לצד שירים חדשים. את סאבלימינל ילווה הרכב, שמייצר מוזיקה משובחת לנשמה ולרגליים. ההפקה מוסיקלית החדשנית לרפרטואר הלהיטים האינסופי של סאבלימינל מכל הזמנים. המופע משלב להיטים של סאבלימינל מכל התקופות ובכל הסגנונות, כולל: "חלום של כל גבר", "שרוטים", "צבע לחיים", "יום גדול", "התקווה", "פרחים בקנה" ועוד.

פסטיבל הבירה, ימים רביעי-חמישי, 21-22 באוגוסט 2019, מתחם הצעירים במרטין בובר, כרטיסים בטלפונים:08-9561114, 054-8024966

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן