ניר ואופיר באי הבריטי: זה שעולה וזה שיורד

ניר ביטון השלים תשעים דקות ושוב שיחק כבלם, בניצחון החוץ בתוצאה 2-5 נגד קבוצת מאתרוול. ביטון: "תוצאה מעולה״. סלטיק (עם ביטון על הספסל) הודחה מליגת האלופות. אופיר מרציאנו הוציא שישה כדורים מהרשת בהפסד המשפיל של היברניאן בתוצאה 1-6, במשחק החוץ מול גלאזגו ריי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ניר ביטון ואופיר מרציאנו, ממשיכים לייצג את העיר אשדוד ולהיות גורמים משמעותיים בקבוצותיהם ב'פרמייר שיפ' הסקוטית. הפעם במסגרת משחקי המחזור השני, ביטון וקבוצת הפאר סלטיק, שוב נתנו בראש ונשארו במקום הראשון. אלופת סקוטלנד, עם ניר ביטון בהרכב למשך כל תשעים הדקות, ניצחה בשבת האחרונה, באיצטדיון 'פיר פארק' לעיני 8800 צופים, את קבוצת מאתרוול בתוצאה המשכנעת 5-2 והשלימה מאזן מושלם של שש נקודות משני משחקים, יחד עם יחס שערים מדהים של 12-2. לביטון שלנו היה משחק שקט, כמעט חף מטעויות, בו הנהיג את החלק האחורי של קבוצתו. קבוצתו נקלעה לפיגור מוקדם, אך הגיבה בחמישה שערים וסגרה את הסיפור. במחזור הבא, שיערך בעוד כשבועיים, יארחו סלטיק וביטון את קבוצת הארטס. ניר ביטון אמר ל'השבוע באשדוד' לאחר המשחק: "תוצאה מעולה אחרי משחק באמצע השבוע בליגת האלופות. עברנו טיסה ולא היה הרבה זמן להתאושש, אז כיף גדול לנצח שוב."

באמצע השבוע שעבר שיחקה סלטיק ברומניה מול קלוז', ללא ביטון שקיבל מנוחה על הספסל של המאמן הצפון אירי ניל לנון. סלטיק חזרה משם עם תוצאה טובה של 1-1, שנטעה בה הרבה תקוות לקראת ההעפלה לליגת האלופות. משחק הגומלין התקיים ביום שלישי השבוע, באיצטדיון 'סלטיק פארק' לעיני למעלה מ-50 אלף סקוטים שרצו לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל האירופאי. גם בגומלין ביטון לא שותף וקבוצתו שילמה על כך את המחיר, היות והעורף שלה פשוט לא תיפקד ואיפשר לקלוז' להבקיע ארבעה שערים. בסיום: תוצאת 3-4 הפכפכה ומאכזבת לטובת קלוז', אלופת רומניה שהדיחה את סלטיק מליגת האלופות. האלופה הסקוטית תסתפק בליגה האירופית.

מרציאנו הנציג השני שלנו באי הבריטי, חווה אחר הצהריים משפילים במיוחד ביום ראשון השבוע, באיצטדיון 'אייברוקס', מגרשה הביתי של קבוצת הפאר גלאזגו ריינג'רס, אותה מאמן שחקן העבר האגדי והנערץ, סטיבן ג'רארד. 50 אלף צופים נלהבים ראו כבר אחרי 15 דקות את אופיר מוציא שני כדורים מהרשת, מרגלו של החלוץ בן ה-36, ג'רמיין דפו, לו יש עבר עשיר ב'פרמייר ליג' האנגלית. דפו שכבש למעלה מ-120 שערים בליגה הטובה בעולם, השלים שלושער, במחצית השנייה, באמצעות נגיחה מתוחכמת לרשת של מרציאנו בדקה ה-74.

יש לציין כי שון מקי, בלם היברניאן, נגע בידו בצורה מכוונת בדקה ה-55 וראה כרטיס צהוב שני והורחק. מרגע זה ואילך המשחק איבד את הערך הספורטיבי וגלאזגו ריינג'רס הלמה ביריבתה ללא רחם. את השער הרביעי יכול היה אופיר מרציאנו למנוע, כאשר ספג לפינה הקרובה. בסיום כאמור 6-1 לכחולים, שנצמדו בראש הטבלה לסלטיק עם שש נקודות. זה היה ההפסד הכי גדול של היברניאן מאז שנת 1995, כאשר הפסידה 7-0 לאותה ריינג'רס באותו מגרש. העיתון הסקוטי היומי 'דיילי רקורד', העניק למרציאנו את הציון 7 המחמיא, מפני שסבר שהציל את היברניאן מתבוסה משפילה עוד יותר. במחזור הבא יארחו מרציאנו והיברניאן את קבוצת סנט ג'ונסטון.

שדר ופרשן הכדורגל של ערוץ הספורט, אבי מלר, הידוע כמומחה לכדורגל הבריטי, ששידר בשידור חי בשבת את משחקה של סלטיק, אמר על ביטון ומרציאנו ל'השבוע באשדוד': "יכול להגיד שההופעה של ניר ביטון הפתיעה אותי לטובה. ההגנה של סלטיק הייתה קצת רעועה, אבל הוא היה הכי טוב בה. לגבי מרציאנו, הוא השוער הכי טוב בסקוטלנד לטעמי כרגע ולדעתי אחד מהשוערים הטובים ביותר בכל בריטניה. מאוד הופתעתי שהוא לא הגיע לקבוצת 'פרמייר ליג', אבל זה יקרה בקרוב."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן