יש תאריך לדרבי!

פורסם לוח משחקי ליגה א' דרום והגיע הזמן לפתוח יומנים: בתאריך ה-11/01/2019 הדרבי הגדול חוזר. מכבי עירוני אשדוד תארח את האדומים אשדוד במסגרת המחזור ה-15. שבוע לפני פתיחת הליגה יערך סיבוב ה' של גביע המדינה: עירוני תארח את כפר שלם והאדומים יתמודדו מול מכבי שע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שלישי השבוע נערכה הגרלת המשחקים של ליגה א' דרום לעונת 2019/20 ונשימתם של אוהדי הכדורגל בעיר נעתקה. זה אמנם עוד רחוק, אבל אפשר כבר להריח את הדרבי הגדול של העיר, שחוזר בענק. עכשיו כבר אפשר לומר כי, ב-11 לינואר, 2020, במסגרת המחזור ה-15 של הליגה, שיחתום את הסיבוב הראשון, איצטדיון היא' יהיה מפוצץ בקהל צבעוני, ססגוני, חגיגי וצמא לדרבי יוקרתי, בעל יריבות עתיקת יומין. במחזור ה-30 והאחרון של העונה הסדירה, תהיה זו קבוצת האדומים אשדוד שתזכה לארח את הדרבי וניתן רק לדמיין כמה דרמה יספק המשחק הכי מדובר בליגה א' דרום, בהנחה ושתי הקבוצות יהיו בתמונת העלייה לליגה הלאומית.

הרבה לפני הדרבי המרגש, המשחק הרשמי הראשון לעונה יהיה במסגרת סיבוב ה' של גביע המדינה. בהגרלה נקבע כי 'עירוניה' תארח את הפועל כפר שלם החזקה ואילו האדומים יצאו לשעריים, למשחק שיהווה שיחזור לחצי גמר ה'פלייאוף' בעונה שעברה. כזכור, שעריים ניצחה בכדורי הכרעה מ-11 מטרים והדיחה את האדומים, שלבטח ירצו לנקום על כך. משחקי הגביע יתקיימו בתאריך ה-6/9/19.

ליגה א' דרום תצא לדרך בשבוע שלאחר מכן, כאשר האדומים אשדוד יארחו באיצטדיון הסינטטי, את קבוצת הכח מכבי ר"ג ועירוני אשדוד תצא למשחק חוץ מול הפועל אזור. המחזור השני יתקיים בשבוע שאחרי כן, בו עירוני תארח בסינטטי את מ.כ ירמיהו חולון והאדומים יצאו למשחק חוץ מול הפועל בקעת הירדן.

מפגש פיקנטי במיוחד יתקיים במחזור הרביעי בין עירוני אשדוד לקבוצה החדשה של ברוך דגו, מכבי שעריים. כידוע, דגו ישמש בעונה הקרובה כעוזר המאמן של שעריים ובמחזור הרביעי, יחזור לאשדוד וידריך את החניכים החדשים שלו, מול הקבוצה בה נחשב לסמל הכי גדול. עוד מפגש שיוליד פיקנטריה, יתרחש במחזור השישי, כאשר האדומים אשדוד יסעו לירושלים, למשחק מעניין מול בית"ר נורדיה, כאשר מפגש הליגה הקודם ביניהן, הוליד תקרית אלימה בין הקהלים, שלושה מורחקים והפסד צורב של האדומים בתוצאה 4-2.

86473565241

במחזור השביעי האדומים יארחו בסינטטי את הטוענת לכתר, הפועל מרמורק, הקבוצה שעשתה את הרכש הכי מרשים העונה והיא נחשבת למועמדת מספר אחת לעלות לליגה הלאומית. במחזור השמיני עירוני אשדוד תשחק במרמורק ותנסה את כוחה מול הקבוצה הכי טובה בליגה (על הנייר).

אם כן, אוהדי הכדורגל בעיר כבר סופרים את הדקות לקראת פתיחתה של העונה. כל העיר כבר יודעת שזאת לא הולכת להיות עוד עונה, אלא עונה בה יהיו לפחות שני משחקי דרבי. המילה 'דרבי' איננה עוד מילה בעיר. היא מחזירה אותנו אחורה בזמן והיא שגורה בפיהם של כל קהילת חובבי הספורט בעיר ואף מדירה שינה מעיניהם. לנו נותר רק לדמיין את איצטדיון היא' צבוע באדום וצהוב. למנה העיקרית הזאת כבר אי אפשר לחכות- פשוט ללקק את האצבעות!

ניסוי כלים אדום

ביום שלישי השבוע, לאחר ההגרלה, שיחקה האדומים אשדוד משחק אימון נוסף לקראת העונה המתקרבת וניצחה בתוצאה 3-1 את קבוצת הפועל אזור. המשחק התקיים במגרש המכללה באשדוד ולאדומים הבקיע פעמיים הרכש החדש, אדי אדרי והחלוץ עידן שריקי, הוסיף שער משלו. ביום שישי ישחקו שוב האדומים במכללה והפעם מול מכבי שעריים. בשבוע הבא יתקיימו שני משחקי אימון נוספים של האדומים, מול מכבי שדרות ומכבי יפו.

ניסוי כלים צהוב

ביום שלישי השבוע יצאו החניכים של שי מאור למשחק אימון בעיר רחובות, מול הפועל מרמורק. המשחק הסתיים בניצחון של מרמורק החזקה בתוצאה 1-0. בשבוע שעבר נערך משחק אימון נוסף באור יהודה מול מ.כ המקומית, שנחשבת לקבוצה חזקה, אודות להשקעה הכספית הגדולה שלה בקיץ. עירוני שיחקה טוב יותר וחזרה משם עם ניצחון יפה, בתוצאה 2-0 משערים של השחקן הנבחן עדן שאשא והחלוץ הישאם אזברגה, שכבר הודיע על עזיבתו, אך עשה סיבוב פרסה דרמטי והחליט להישאר בקבוצה.

בית"ר אשדוד לנערים וילדים

בשעה טובה ומוצלחת, הקבוצה של יוסי כנפו משיקה מחלקת ילדים ונערים. בשבוע שעבר החלה ההרשמה במחלקת הנוער החדשה לנערים ג', שנתונים 2004/5 ולילדים א', שנתונים 2006/7. כל המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות ליוסי כנפו, ניר אבגי או ליעד פרץ.

בנושא אחר, קבוצת הבוגרים של בית"ר אשדוד ערכה משחק אימון רשמי ראשון לקראת עונת 2019/20 ושיחקה מול בני יהוד. בית"ר אשדוד המשיכה את יכולת ההבקעה המופלאה שלה מין העונה שעברה וניצחה את יהוד בתוצאה 6-3. הבקיעו לבית"ר: צמדים של אלירן כהן וליאור סוויסה. נתן גנון ויובל אלמקייס הוסיפו. יש לציין כי כל השערים נכבשו במחצית הראשונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן