היכל התהילה האדום

ביום שלישי הקרוב בשעה 19:00 יתקיים במגרש הסינטטי בעיר משחק ראווה היסטורי ומיוחד, בו יטלו חלק שחקני העבר של הפועל אשדוד המיתולוגית. דובר הקבוצה: "לערב הזה יש חשיבות עליונה״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כדורגל הוא לא רק שחקנים, גולים, אליפויות, תארים, טקטיקות והרבה הרבה כסף. קבוצה שרוצה להתקיים חייבת חיבור לעבר שלה ולסמל. חשוב מכל הוא החיבור בין הקהל לקבוצה. קחו את כל המרכיבים האלה ותקבלו תשובה אחת: הפועל אדומים אשדוד מודל 2019.

קבוצת הכדורגל הצעירה/ישנה שהוקמה רק לפני 4 עונות, עומדת לפני העונה החמישית והגדולה ביותר, אולי מאז הקמתה, בשל העניין הרב בליגה א' העונה. הקבוצה לא שוכחת את עברה ומרגע הקמתה ובכל שלב היא דואגת תמיד לזכור ולהזכיר את עברה המפואר, לטוב ולרע.

קבוצת האדומים הוקמה מחדש במקביל לקבוצה אדומה נוספת (הפועל בני אשדוד, מליגה ג' מרכז), אך מה שהבדיל אותה ומשך אליה אלפי אוהדים, היא אחת הסיבות המרכזיות לחיבור הבלתי נפרד והמיוחד בין הקבוצה בהווה, לבין הקבוצה המיתולוגית ולשחקנים מהעבר וכמו שאומרים – "אין עתיד בלי עבר".

בשלישי הקרוב בתאריך ה-27/8, בשעה 19:00 יהפוך המגרש הסינטטי להיכל התהילה, בו יצוין ערב היסטורי וראשון מסוגו בארץ. קבוצות רבות בעולם הפכו זאת למסורת אך בארץ אין עוד קבוצה שעשתה זאת כפי שבאדומים מתכננים לעשות. מדובר בערב הוקרה לכל כוכבי הקבוצה המיתולוגית, שהדגש הוא בעיקר על שנות ה80-90. מי שהגה את הרעיון, שהוא מעבר לשיווקי והוא סוג של סגירת מעגל להקמה המחודשת והחיבור הסופי בין העבר לעתיד, הוא לא אחר מאשר מייסד ודובר הקבוצה, רז בנימין. בנימין העלה את הרעיון בישיבת עמותה שלקחה את הפרויקט בשתי ידיים וביחד עם כל חברי ההנהלה, החלו להרים את הערב, שההכנות אליו מתבצעות כבר למעלה מחודשיים.

לא היה קל לאנשי האדומים להגיע לכל אותם כוכבי עבר, אך הם הצליחו לעשות זאת וכעת יש למעלה מ-35 שחקני עבר שאישרו הגעתם והרשימה לא נסגרה. המטרה היא להביא את כל מי שלבש את המדים האדומים לערב זה, להוקיר להם על כל מה שעשו ולתת להם את חווית הדשא ועידוד הקהל שוב במדי האדומים, הקבוצה החדשה/ישנה.

74792525254

הערב עצמו הוא בעצם יריית הפתיחה הרשמית של העונה, מכיוון שהאדומים לא עשו אימון פתיחה ססגוני כפי שאנו זוכרים מעונות קודמות. את כל הרעש והתהודה, כיוונו לערב זה, בו יעשו כבוד לעבר ויברכו את העתיד. במהלך הערב יציגו האדומים את שחקני העבר וכמובן, גם את הסגל של עונת המשחקים 2019/20. אל הערב המיוחד הוזמנו שחקנים רבים וביניהם אלון חזן, יגאל כהן, מאיר גולדפינגר, חיים רביבו, רפי נידם, ג'קי בן זקן ועוד ועוד.

באדומים מבטיחים ערב ייחודי ומיוחד. ללא ספק, מדובר בערב של פעם בחיים. בקרב שחקני העבר אישרו הגעה וישנה התרגשות וציפייה גדולה מאוד להגיע ולפגוש את חבריהם לחדר הלבשה. אך ההתרגשות הגדולה ביותר היא העלייה לכר הדשא במדי האדומים לחלקם אחרי יותר מעשרים שנה. את משחק הראווה ישפוט שופט ליגת העל אלי חכמון שלא היסס ואישר הגעה לנוכח הערב ההיסטורי, ערב שלכל תושב אשדוד, אוהד כדורגל בפרט וספורט בכלל, אסור להחמיץ.

בימים אלה הוקמה קבוצת 'וואטסאפ' שהמון אוהדי האדומים היו רוצים להיות חלק ממנה ומי שחבר בה הם כל כוכבי העבר, המצוטטים להם, בשמחה גדולה, כסוג של פגישת מחזור והעלת זכרונות ובעיקר ציפייה גדולה לערב.

גם ברשתות החברתיות ניתן לראות בשבוע האחרון בקרב תושבי אשדוד ואוהדי האדומים התלהבות חסרת תקדים. ואם כבר הזכרנו זאת, האדומים הצליחו בגדול להמשיך את החיבור ואת הידוק הקשר של האוהדים והחיבור העמוק לשורשי הפועל אשדוד המיתולגית. גם מבחינה שיווקית, גם ציבורית ובעיקר תקשורתית. במקום תתקיים גם מכירת מנויים ו'מרנצ'דייז' חדשים לקראת העונה.

רז בנימין דובר הקבוצה אמר השבוע: "נפל בחלקנו להיות אלה שמאחדים את כל האגדות הגדולות האלה שגדלנו עליהם. אני שמח שהצלחנו להרים את הערב הזה מאפס וצריך להגיד המון תודה לכל אנשי ההנהלה והעמותה והאוהדים אשר נרתמו לפרויקט ועושים הכל כדי שיצליח. עלות הערב הזה היא לא קטנה ותודה ענקית לרוני ולכל מי שעוזר לנו לקיים ערב שכזה, שהוא לא מובן מאליו. לערב הזה יש חשיבות עליונה, לנו באדומים ולי בכלל כמייסד הקבוצה, חשוב לי תמיד לשמור כמה שאפשר על זהות המועדון מהעבר, תוך כדי הסתכלות לעתיד טוב יותר, בטוח יותר וגדול יותר. מצפה לנו את אחד הערבים המרגשים והמיוחדים ביותר שיכולנו לחלום עליו. ניתן לסגל השחקנים שלנו לספוג את רוח הקרב והעוצמה שיש בכוכבי העבר שלנו ובכך נשלים את חיבור שחקני הרכש והבית לרוח המועדון, האחדות והגיבוש ביננו. מצפים לראות את כולם."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן