בשורה לתושבי אשדוד: דואר ישראל ימליץ על סניפים פנויים

חברת דואר ישראל משיקה שירות אינפורמטיבי חדש, שמטרתו לנתב עומסים בסניפי החברה. השירות שעלה באתר הדואר www.israelpost.co.il ובאפליקציית הדואר בנייד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לקוחות שיכנסו לאתר הדואר להזמין תור, או לחפש את הסניף אליו הם מבקשים להגיע, ימצאו לצד הסניף המבוקש סימון בצבע המציין את רמת העומס בסניף באותה עת. בנוסף, בהתאם למיקומם, יראו את הסניפים שבקרבתם, במידה ורכיב המיקום זמין במכשירם. הסימונים מודגשים בצבעים ומלווים בטקסט המתאר את מידת הפניות של הסניף. לדוגמא: סימון בצבע ירוק ולצידו הטקסט: "זמן המתנה קצר"- עד 15 דקות. צבע אדום מעיד על זמן המתנה ארוך במיוחד מעל 30 דקות, כמו למשל בימי קצבאות ומע"מ (ב-15 לכל חודש ובסוף חודש), וצבע כתום יעיד על זמן המתנה ממושך ביחידה בין 16-30 דקות.

במידה והלקוח לא נדרש לפעולה המחייבת את הגעתו לסניף ספציפי, הוא יוכל לבחור את שעת ההגעה לסניף, או לחלופין להגיע לסניף אחר הקרוב לאזור מגוריו/ עבודתו או לסניף הקרוב למיקומו, בהם זמן ההמתנה קצר יותר. בנוסף יוכלו הלקוחות לראות באתר את מגוון השירותים שמספקת כל יחידה, לרבות שירותים פיננסיים וכן שעות פעילות, הודעות ספציפיות לאותה יחידה וכן מפה לאיתור מיקום הסניף ולהגיע אליו בקלות ובפשטות. מומלץ להזמין תור מראש באתר החברה או באפליקציה בנייד.

בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק והשירות בדואר ישראל: “שירותי חדשני זה מאפשר ללקוחות לבחור לאיזה סניף כדאי להגיע בזמן אמת, או לדעת אם בסניף הקרוב יש כעת עומס. למרות הגידול בהיקפי הפעילות ובכמות החבילות הצומחת משנה לשנה, זמני ההמתנה בדואר ישראל ירדו משמעותית בשנים האחרונות ועומדים על כ-11 דקות בממוצע”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן