ד"ר לסרי: "די עם השנאה ועצוב לי שיש כאלה שלא מבינים את החשיבות של פרויקט התחבורה"

עצוב לי מאוד להיווכח שישנם עדיין תושבים שאינם מכירים בחשיבות הזו, לא מקצועית ולא אנושית-חברתית. אני מזמין כל אחת ואחד מיכם, את כל מי שבאמת רוצה להכיר את הנושא  ואנא, די עם השנאה והפייק- ניוז. ואגב, כמה אפשר להמשיך עם הסיפור של מגורים בפ״ת ? איני גר ו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע חנך ראש עיריית אשדוד את הנתיב הציבורי הראשון באשדוד במסגרת פרויקט התחבורה הגדול שהוא הוביל. לא מעט ביקורת בעיקר ברשתות החברתיות נגד לסרי שהותקף אישית. לסרי בתגובה היום הוא מבקש מכל מי שרוצה לקבל הסבר שיגיע אליו ללשכה.

"מדובר בנושא שהינו חשוב מאוד להגנה מפני תאונות ושמירת חיי אדם בכבישי העיר שלנו, ולעתיד איכות החיים של כולנו בעיר אשדוד, ובמדינת ישאל בכלל.  עצוב לי מאוד להיווכח שישנם עדיין תושבים שאינם מכירים בחשיבות הזו, לא מקצועית ולא אנושית-חברתית. אני מזמין כל אחת ואחד מיכם, את כל מי שבאמת רוצה להכיר את הנושא לעומק, ומוכן להתמודד עם העובדות האמיתיות (גם אלה המגיבים עם ביטויי השנאה האישיים כלפיי יתקבלו באהבה וסבר פנים יפות),ליצור איתי קשר, ואשמח להפגש אישית להסביר ולהגיב לכל ביקורת, עניינית ולא עניינית, שעולה כאן ובכלל. ואנא, די עם השנאה והפייק- ניוז. ואגב, כמה אפשר להמשיך עם הסיפור של מגורים בפ״ת ? איני גר ומעולם לא גרתי בפ״ת. מאחל לכם בריאות טובה. נסיעה בטוחה. ושבת שלום. (הטלפון בלישכה- 088545003)"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן