חניה מהסלולר – כל היתרונות

רובינו מחוברים למובייל במשך שעות רבות מדי יום ואף בשעות הלילה, חלקנו פשוט מכורים למכשיר החכם שמציע לנו עולם ומלואו. הסמארטפונים בהחלט שינו את חיינו בצורה משמעותית בשל האפליקציות הרבות בהן ניתן להשתמש, לא מעטות מהאפליקציות הללו מקלות ומשפרות את חיינו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בין מגוון היתרונות של שימוש בסלולר, הוא מאפשר לנו לחנות בקלות רבה יותר מאשר בעבר. אם בעבר היינו צריכים להחנות את הרכב באזור מסוים בו כמובן מותר להחנות, יכולנו לשלם למועצה העירונית רק באמצעות כסף קטן, היום אנו יכולים לשלם למועצה העירונית שבשטחה נמצאת החניה בה אנו מחנים את הרכב באמצעות המובייל.

האפשרות לשלם על החניה באמצעות המובייל מונעת את המצבים הלא נעימים הללו בהם אין לנו כסף קטן באותו רגע ולכן איננו יכולים להחנות. כדי לשלם על חניה דרך הנייד יש להירשם לשירות חניה – הרישום מתבצע באופן חד פעמי ולאחר מכן אפשר להפעיל את שירות החניה על ידי לחיצה על כפתור.

היתרונות הרבים של חניה מהסלולר

כפי שצוין – חניה מהסלולר מקלה על חיינו. להלן מספר יתרונות של חניה שמתבצעת באמצעות שימוש במובייל:

1. מניעת דוחות וחיסכון כספי – לא כולם מקפידים לוודא שיש בארנקם כסף קטן וזמין. בחלק מהמקרים בהם אין לאנשים כסף קטן כדי לשלם עבור החניה והם לחוצים בזמן, הם עשויים להסתכן בקבלת קנס (100 ₪) ולהחנות את הרכב ללא תשלום. באמצעות חניה דרך הסלולר ניתן לחסוך את הקנס שהיה מתקבל במקרה שהמחנה החנה את הרכב בלי לשלם עבור החניה.

2. בקרה – שימוש בשירות חניה מאפשר מעקב אחר ההוצאות החודשיות. בניגוד לכך, במידה שמשלמים במזומן, קשה לעקוב אחר הוצאות החניה.

3. חשבון לכל המשפחה – אפשר לרשום את השירות על 3 רכבים לכל היותר ו-5 מספרי טלפון לכל היותר, בצורה זו יכולים ההורים לשלוט על הוצאות החניה של כל בני הבית.

4. חיסכון בזמן – באמצעות שירות חניה מהסלולר ניתן לבדוק היכן נמצאות חניות זמינות באזור בו מעוניינים לחנות את הרכב, בצורה זו ניתן לחסוך הרבה מאוד זמן שהיה מתבזבז בשל חיפושים אחר חניה פנויה. כמו כן, במידה שלא זוכרים היכן הרכב נמצא, ניתן לאתר את הרכב ולמנוע בזבוז זמן ותסכול בשל החיפושים המתישים.

באמצעות שירות חניה מהסלולר ניתן ליהנות מיתרונות רבים ולהפוך את כל נושא החניה לפשוט וקל, בשל כך מומלץ עבור כל בעל רכב או אדם שנוהג ברכב שלא בבעלותו להיעזר בשירות היעיל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן