האולפן הנייד של גל"צ צה"ל מגיע לאשדוד: שידור חי ממתחם הביג

האולפן הנייד שלגל"צ מגיע בראשון למתחם הביג באשדוד. החתונה המדוברת של הבת של איש העסקים מישל וענונו. כל הרכילות באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה כי ביום ראשון הקרוב יגיע האולפן הנייד של גלי צה"ל לביג באשדוד לשידור חי. זאת במסגרת ההחלטה של מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ, תושב אשדוד, לצאת לשידורי חוץ ברחבי המדינה. כך גם בשדרות ובגוש עציון‫. התכנית שתשודר ביום ראשון בביג תהיה של יומן הצהריים בהגשת אמיר איבגי. פריחה שמעה כי בשידור ידברו לא מעט על סוגיית החרדים והחילוניים והשבת בעיר אשדוד. צפוי להיות מעניין‫.

פריחה רוצה לספר לכם כי ביום הראשון והמרגש של שנת הלימודים תש״ף, בו ילדי בתי הספר ברחבי העיר חזרו למסגרות ולשגרה אחרי חופשת הקיץ, נבחרת עובדי אדמה אגן התייצבה במעברי החצייה והפכו לכח עזר לפעילות משטרת אשדוד. 

975873563

העובדים יצאו בחליפות זוהרות לסייע לתלמידים לחצות בבטחה את הכבישים בדרכם לבית הספר. עובדי ומנהלי אדמה אגן מאחלים לתלמידים ולמשפחותיהם שנת לימודים מוצלחת ובטוחה. פריחה מצטרפת לברכות‫.

איש העסקים מישל וענונו ורעייתו פנינה חגגו השבוע עם הרבה חברים ובני משפחה את נישואי בתם עדן עם בחיר ליבה שמעון בוזגלו. המיקום: ״חצר המלכה״ המפוארים לשם זרמו כ -1200 אורחים שנהנו משפע של מטעמים שכללו סוגים שונים של דגים, דג לוקוס מכובד על כל שולחן, קבב לוקוס על מצע חציל‫, סלטים מכל הסוגים, כבד אווז על קנאפה לצד ריבת תאנים‫, צלע עגל על בוצ׳ר עץ‫, קינוחים ועוד. באומנותי הופיעו הזמרים מהשורה הראשונה ישי לוי, משה פרץ ונסרין קדרי.

857586790646

פריחה שמעה כי פוליטיקאים רבים הגיעו לשמח את החתן והכלה וביניהם אורלי לוי, חבר הכנסת עמיר פרץ (בלי השפם), השרה מירי רגב ועוד. והיו גם אנשי עסקים כמו ג׳קי בן זקן, חיים רביבו, בני פרץ, האמרגן של הזמר אייל גולן ועוד. ראש עירית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי הגיע עם אשתו עירית ומ״מ ראש העיר, גבי כנפו שימח בנוכחותו. על התיעוד הסטודיו של ״קמליה״‫. פריחה רוצה לאחל לזוג הצעיר מזל טוב בדרכם החדשה‫.

‫(צילומים‫: סטודיו ״קמליה״‫)

אם הליכוד באשדוד יקבל הרבה קולות זה היה לא מעט בזכותו של מנהל המטה בליכוד באשדוד, אשר נהון שעושה לילות כימים על מנת להביא הרבה קולות לליכוד. בבחירות מועד א' הוא הביא לנצחון הגדול באשדוד. פריחה בטוחה שבמועד ב' זה יהיה שידור חוזר של ניצחון נוסף לליכוד באשדוד‫.

956735634

פריחה לא אוהבת לשמוח לאידם של אנשים ובעיקר לכאלה שהיו מצליחים וכעת חוטפים מכות כלכליות ואישיות. כך למשל יהודה אבידן שהיה כמעט הכל יכול בעיר והכי מקורב לאריה דרעי והיה מנכ"ל חפ"א וחבר בוועדת הבחירות ומכל התפקידים הוא נפרד בצורה כזו או אחרת וכך גם ג'קי בן זקן שחטף שלוש מכות בחודש האחרון, והפסדים משפטיים.

86468464684

 

פריחה חושבת שזה הזמן לומר עליהם גם מילים טובות. לא הכל שחור בחיים והם עשו גם דברים טובים ופריחה חושבת שטוב שזה בא בכסף ולא גוף ולא בבריאות. פריחה עברה דברים כאלו בחיים ושרדה‫.

שר הכלכלה אלי כהן, ביקר השבוע בעיר אשדוד והכריז שצריך דחוף להקים אוניברסיטה בעיר אשדוד ושזו משימה לאומית. פריחה ושבת שבעיר אשדוד מזמן היה צריך להקים אוניברסיטה והיא מקווה שראש העיר יחיאל לסרי יקים את האוניברסיטה במשמרת שלו‫.

8678467547547

‫(צילום‫: לירון מולדבן‫)

פריחה שמעה כי במהלך אוקטובר 2020 ייתקיים בדובאי כנס עולמי כלכלי מסחרי מכל המדינות בעולם וגם לישראל יהיה ביתן שיציג את התוצאת הישראלית. מי שנבחר כמעצב הביתן הישראל לכנס הזה הוא דוד כנפו אדריכל אשדודי שבני משפחתו מתגוררים עד היום בעיר. פריחה חושבת שהביתן יהיה מעוצב הכי יפה בכנס‫.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן