על הגיטרה החשמלית: ימית שוורץ

הגיטריסטית והיוצרת ימית שוורץ והזמר איל פרץ במופע נוסף סדרת מופעים של מוזיקאים מאשדוד בפארק אשדוד-ים

צילום: אסף מימון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סדרת מופעי LivePark בהפקת אגף האירועים ובשיתוף 'בטה מוזיקה' מאפשרת להרכבים ויוצרי מוזיקה מקומיים להפגין את כישוריהם מעל במה קטנה ואינטימית בפארק אשדוד ים ובאווירה משוחררת במופע הקרוב תעלה על הבמה ימית שוורץ, בת 24 מהעיר אשדוד, בוגרת מכללת "רימון" למוסיקה ושנה רביעית לתואר בהוראת המוסיקה מלוינסקי בתל אביב, המתגוררת בשנים האחרונות ברמת השרון.

ימית, גיטריסטית ויוצרת שהופיעה בהרכבים שונים על במות כמו במועדונים 'תמונע', 'בר גיורא', 'בית היוצר', 'האזור' בתל אביב, במות ביום העצמאות ובפסטיבלים כמו למשל פסטיבל הבירה האחרון באשדוד. לשאלה כיצד הגיעה לעולם המוזיקה משיבה ימית, "הכול התחיל בלימודי הגיטרה לראשונה ב"כלי זמר אשדוד", שם המורה הראשון שלי יוסי וייס לימד אותי את הבסיס במשך מס' שנים.

08697695698

לאחר מכן המשכתי ללמוד תופים במשך שלוש שנים. אפשר לומר שבזכות המסגרת של כלי זמר אשדוד הבנתי הרבה מאוד על מה אני אוהבת, כמו גם להופיע בהופעות שרן כרמי המנהל ארגן ברגישות ובהתלהבות שסחפה את כל התלמידים אחריו בכל שנה. כמו כן, השתתפתי בפרויקטים שונים בעיר כמו פרויקט "מו-זיקה" שמשלב בין נוער אשדודי שמנגן ומבצע לבין טקסטים של ניצולי שואה וזו הייתה חוויה מעצימה מאוד וחשובה. רונן הרוניאן, מי שריכז את הפעילות במרכז הרוק שהיה אז, תרם מאוד לקידום הפרויקט ובעצם גיבוש הנוער המוזיקלי שהגיע אליו. לדעתי קיימים באשדוד המון כישרונות ויש כאן נוער שרק מחכה להזדמנויות ולפרויקטים מהסוג הזה, לי זה נתן המון ניסיון ומוטיבציה להמשיך."

לפני כחודש בפסטיבל הבירה באשדוד הופיעה עם הרכב קאברים שכולו חברים שהכירה ב"רימון", כמופע חימום קודם למופעו של סאבלימינל. במופע המשותף עם איל פרץ ילוו אותם הרכב נגנים מעולה בשירי רוק ופאנק מכל הזמנים.

יום ראשון, 22.9 בשעה 19:45, ימית שוורץ ואיל פרץ בהופעה", פארק אשדוד-ים. הכניסה חופשית

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן