סיון בן דוד, הדבר הבא בעולם עיצוב האופנה

תכירו את סיון בן דוד, בת 28 מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב שהקימה את העסק שלה בעבודה קשה. לא מעט סלב לבשו את השמלות שלה: ג'וליטה, עדן בן זקן, אביבית בר זוהר, אוולין הגואל ואפילו הסטייליסטית סנדרה רינגלר והמעושרת לאה שנירר. החלום שלה: להלביש את ג'ניפר לופז

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעצבת שמלות הכלה ושמלות ערב סיון בן דוד רק בת 28 וכבר 7 שנים בתחום. היא הקימה את העסק שלה בעצמה בעשר אצבעותיה ובעבודה קשה. במקור היא מקריית מלאכי, לפני כשנה היא פתחה את הסטודיו שלה באשדוד ועברה לגור בה. היא הדבר החם בעולם עיצוב האופנה וכבר הספיקה להלביש מפורסמות רבות לצד כלות רבות שנכנסו לחופה עם שמלה של בן דוד.

סיוון גדלה בקריית מלאכי, רווקה בת 28 ומספרת שתמיד בערה בה האהבה לעיצוב שמלות "זה היה החלום שלי מאז ומתמיד" היא אומרת. אומנם למדה קורסים בעיצוב אופנה באופן מסודר כבר במהלך השירות הצבאי, אבל היא מספרת שהקורסים לא נתנו לה כלים ולא מיקצעו אותה.
הכישרון הטבעי שלה, והלימוד העצמי שלה לצד האהבה הרבה לתחום והרצון להצליח היה המתכון להצלחה. "תפרתי וטעיתי, תפרתי וטעיתי ולמדתי מהטעויות שלי. ניסיתי על עצמי. אני באה מבית צנוע ולא הייתה לי עזרה כלכלית להקים את העסק אבל היה לי חלום וחזון”.

ההתחלה הייתה צנועה. היא החלה לעצב שמלות בחדר השינה שלה בבית הוריה בקריית מלאכי. "המיטה שלי הייתה המשרד בבוקר ומיטה לשינה בלילה. אמא שלי הגישה שתייה וכיבוד ללקוחות".

IMG 20190923 WA0007

בן דוד מספרת כי למדה הרבה על עיצוב אופנה כאשר עבדה אצל המעצבות האשדודיות ענבל דרור וברטה. "עבדתי במשך 3 חודשים אצל ענבל דרור. היא מקסימה. עבדתי במתפרה שלה ולמדתי מהתופרות שלה המון. מהתופרות מרוסיה למדתי על תפירה בשיטות שהן הביאו מרוסיה ושלא לומדים בארץ. ככה היה אצל ברטה שעבדתי במשך חודש וחצי. הייתי נוסעות כל יום מקריית מלאכי. התחבורה הציבורית לא הייתה מסודרת. נסעתי במשך שעה וחצי לאשדוד בבוקר עבדתי כל היום וחזרתי מאוחר הביתה".
בהמשך היא פתחה סטודיו בקריית מלאכי ובמושב סמוך. הקולקציה של שמלות הכלה אותה העלתה לאינטרנט עוררה התפעלות והיא קיבלה הזמנות לא רק מהכלות באזור אלא גם מחו"ל. כלות שראו וגם של נשים שהתלהבו משמלות הערב שעיצבה. לדבריה, היא התנהלה מקולקציה לקולקציה. "את מה שהרווחתי בקולקציה אחת השקעתי בחומרי הגלם לקולקציה החדשה. אני גם לא למדתי לנהל עסק ולימדתי את עצמי ניהול עסק תוך כדי עבודה".

לפני קצת יותר משנה היא החליטה לפתוח סטודיו באשדוד והיא גם עברה לגור באשדוד. מהסטודיו שלה ברחוב הבנאים 4 היא משמחת כלות ומלבישה אותן בשמלות הכלה שלה. השמלות שלה הן שילוב של מקוריות, חדשנות אבל עם קלאסה ואיכות. הבדים והאביזרים מהן היא תופרת את השמלות הן מאיכות והיא מעידה שהיא מעורבת החל מבחירת הבדים ועד לגימור המלה. חוץ מזה יש לה נגיעה אישית בכל שמלה ושמלה שיוצאת תחת ידיה. "אני מעצבת ויוצרת בעצמי ויש לי נגיעה בכל דבר בעיצוב השמלה".

הסלבס שגילו את המעצבת מאשדוד

אבל לא רק קו שמלות הכלה שלה מצליח אלא גם קו שמלות הערב והיא גם הלבישה לא מעט מפורסמות שהתפעלו מהשמלות הייחודיות שלה. בין היתר היא הלבישה את הזמרות ג'ולייטה ועדן בן זקן שלבשה שמלה בקליפ של השיר "הללויה”, וגם את אביבית בר זוהר. אשתקד כשהעלתה את קולקציית 2018 המעצבת סנדרה רינגלר התלהבה. "היא התקשרה וביקשה את הקולקציה כדי ללבוש עם קולקציית התכשיטים שלה". היא אף בחרה שמלה של בן דוד אשר עוררה התלהבות ועניין. "היא בחרה שמלה שלי לבר מצווה של הבן שלה. בסוף לבשה שמלה אחרת כי אופי הבר מצווה הייתה צנועה אבל השמלה שלי קצרה שובל של מחמאות ועוררה באז.

IMG 20190923 WA0002
מתברר כי לא רק שנשים רבות פנו אליה אלא גם המעושרת לאה שנינר קנתה אצלה שמלה לבר מצווה של הבן שלה. "היא קיבלה הצעות ממעצבים רבים. השמלה אבל בחרה בשמלה שלי. שבועיים לפני האירוע תפרתי את השמלה והיא התלהבה אבל אמרה שהיא לא רוצה ללבוד שחור אלא שמלה בצבע לבן. 4 ימים לפני האירוע תפרתי לה את השמלה" מספרת בן דוד. לאחרונה היא גם הלבישה את השחקנית אוולין הגואל לטקס פרסי אופיר- האוסקר הישראלי.

 מה החלום שלך. למי היית רוצה לעצב שמלה?
"הייתי שמחה להלביש את ג'ניפר לופז, שנראית נפלא בגיל 50 ושמוכיחה שליופי אין גיל, ואין גובה מסוים. אני מאמינה שהיופי בא בכל צורה וצבע".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן