האלופה עפה מאירופה

הפועל אשדוד בכדוריד נחלה הפסד כפול (תוצאת 58-43 בסיכום הכללי) בפלזן, צ'כיה והודחה מגביע האיגוד האירופי. טל הרשקוביץ' בלט עם 20 שערים בשני המשחקים. בשישי הקרוב חוזרים לליגה: מ.כ באר שבע מגיע לאולם מקיף ט' (15:30)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מה שעבד בליגה ביתר שאת בעונה שעברה, לא עבד בגביע האיגוד האירופי. אלופת המדינה בכדוריד יצאה לשני משחקי חוץ נגד אלופת צ'כיה, טאלנט פלזן, במסגרת גביע ה'אי.הייץ'.אף'. הפועל אשדוד קיוותה לארח את אחד משני המשחקים באולם הקריה בעיר, אך בקשתה נדחתה על ידי צוות המשקיפים של אירופה שלא אישרו את המגרש. אי לכך, נאלצו החניכים של אולג בוטנקו להתמודד מול יריבה חזקה, אשר קיבלה יתרון ביתיות מובהק וזכתה מין ההפקר.

המשחק הראשון נערך ביום חמישי שעבר בפלזן והפועל פתחה אותו היטב, כשהובילה בדקות הראשונות. אולם, ככל שהמשחק התקדם, פערי הרמות התבהרו והמארחת לקחה את המושכות ושלטה במשחק ללא עוררין. במחצית צעדו הצ'כים ביתרון מבטיח של 17-12. גם במחצית השנייה השליטה נמשכה ובסיום: 32-23 לאלופה הצ'כית, שלמעשה סגרה את הסיפור. הבקיעו לאשדוד: טל הרשקוביץ'- 8, דויד ספילר- 4, שי הרשקוביץ' וגאבור לאנגהאנס- 3 (כ"א), אסף בן גוזי ועמרי קושמרו- 2 (כ"א) ויוסי ביטרמן- 1.
המשחק השני התקיים בצהרי יום שישי באותו המגרש ואליו הגיעה הפועל אשדוד ללא סיכוי ממשי. למרות זאת, אלופת ישראל בכדוריד פתחה כהלכה ובתום 15 דקות הוליכה ביתרון שיא של ארבעה שערים, הרבה בזכות יכולת נפלאה של השוער טומיסלאב סטויקוביץ' (שסיים עם 45 אחוזי הצלות בשער). בדקות שעד המחצית טארגט פלזן התאוששה וצמצמה את הפער בזכות הגנה טובה ויציאה למתפרצות. תוצאת המחצית הייתה 12-10 להפועל אשדוד. המחצית השנייה הייתה כבר אופרה אחרת. המארחת עלתה נחושה והפכה את התוצאה ובסיום ניצחון נוסף לצ'כים בתוצאה 26-21. טל הרשקוביץ' הצטיין בשורות האדומים עם 12 שערים. עוד הבקיעו: לאנגהאנס- 3, יוסי ביטרמן- 2, ניבו לוי, יובל כץ, שי הרשקוביץ' ועמית ישראל- 1 (כ"א).
ביום שישי הקרוב תחזור הפועל אשדוד ללחם ולחמאה שלה, הליגה הישראלית. מ.כ באר שבע תגיע לאולם הקריה במסגרת המחזור הרביעי של ליגת 'ווינר' בכדוריד והפועל אשדוד תנסה לשמור על מאזן מושלם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן