נצחונות בכורה לבית"ר ולאשדוד סיטי

בית"ר אשדוד ניצחה בחוץ את הפועל רמלה בתוצאה 2-1 עם שער ניצחון של טום זגורי בדקה ה-88. אשדוד סיטי גברה בחוץ על בית"ר גבעת זאב 3-1 במסגרת המחזור השני בליגה ג' מרכז

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון נערך המחזור השני של ליגה ג' מרכז וקבוצות בית"ר אשדוד ומ.כ אשדוד סיטי חזרו ממשחקי חוץ עם נצחונות מרשימים. ה'סיטי' יצאה לגבעת זאב ושיחקה נגד בית"ר המקומית. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה הסכר נפרץ. בדקות ה-47 וה-61 כבש רועי ביסמוט צמד שערים והעלה את אשדוד לסיטי ליתרון 2-0. המארחת צמצמה בדקה ה-65 וכעבור שבע דקות הסיטי עלתה ליתרון 1-3 באמצעות שער עצמי שסגר את הסיפור.

בית"ר אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה באיצטדיון פארק עופר ברמלה מול הפועל רמלה ויצאה משם עם כל הקופה. לאחר מחצית ללא שערים, לירון אברג'יל כבש את שערו השני העונה לזכות בית"ר אשדוד בדקה ה-57 והעלה את קבוצתו ליתרון חשוב. כעבור שמונה דקות המארחת הצליחה לאזן ובדקה ה-88 כבש המחליף טום זגורי את שער הניצחון הדרמטי והעניק שלוש נקודות יקרות לבית"ר.
המשחק המסקרן בין מ.כ הפועל בני אשדוד למ.ס רמלה נדחה לתאריך ה-22/10. בסוף השבוע הקרוב יתקיים מחזור מלא בליגה ג' מרכז ובמסגרתו תצא הפועל בני אשדוד ביום שישי למשחק חוץ מול הפועל מבשרת ציון (12:00). אשדוד סיטי תארח את מ.ס ראשל"צ ואילו בית"ר אשדוד תארח את מ.כ צעירי לוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן