יובל דיין: ״בתיכון הייתי מעין חננה מקובלת״

גל זהבי אוכל ראשי אנשים, הבת של שגית רביבו מקמפנת, עדן סבן ניחוח גן עדן והאם ג׳ני צרווני ויוצאת ״מאסטר שף׳ גל קספרס משתפות פעולה?

צילום: ODREY
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הזמרת והמנטורית יובל דיין, משלנו, העלתה בשבוע שעבר, פוסט מסכם שנה בה סיפרה בין היתר על תקופת התיכון באשדוד: ״שניה אחת אחרי שתשע״ט הסתיימה ושקעה לה במחסני הזכרון של הזמן, פתחנו את השנה החדשה אתמול באמפי שוני. השירים הם אותם שירים, המקום אותו מקום אבל משהו הרגיש אחר, אולי מלכותי או חגיגי, או שאני פשוט טיפוס רגיש שנהנה מהתחלות חדשות. סיפרתי לכם אתמול על הבמה שמעולם לא היו לי עניינים טובים בבית הספר, הייתי ילדת מועצת תלמידים מוקפת ואהובה. מעניין חננה מקובלת…אבל תמיד היה בי איזשהו פחד נסתר בלב שלא יאהבו אותי. למשל כשהייתי צריכה להתקשר לחברות הביתה להזמין אותן כדי להפגש, תמיד פחדתי לקבל איזה סירוב מעליב, ואתמול קלטתי כמה אנשים אוהבים אותי. מי היה מאמין. תשמעו זה עניין מרגש שאי אפשר להתרגל אליו..אוהבת אתכם בחזרה והרבה יותר…

כוכב הרשת גל זהבי-מלכא העלה השבוע לרשתות החברתיות את התמונה הבאה ובה התייחס בקצרה לאהבה שלו לאוכל: ״כשבנאדם רגיל רעב הוא אוכל סנדוויץ׳, כשאני רעב אני אוכל בני אדם״… (לא נגענו).

97595687753

ומכוכב רשת אחד לכוכב רשת אחר, שהוא גם אשדודי מיכאל ספיר ובני משפחתו יגיעו בחול המועד סוכות לקניון ״סימול״ בעיר, יחד עם בני משפחתו שכבשו את הרשת. אז תפתחו יומנים: 15‪.‬10 בשעה 17:30 בקניון. וזה עוד לא הכל. מיד לאחר מכן ביום חמישי ב 17.10 בשעה 17:30 היוטיוברים הכי חמים בארץ אור יעקב ומרים גדיאל יגיעו להפתיע אתכם ובענק.

8568468754754

(צילום: טינק)

שישי של השבוע. בזמן שאתם מערבבים את הסלט מטבוחה במטבח או עושים שופינג ב״זארה״, הגיעה הזמרת חנה גור לחנות החשמל הגדולה והוותיקה ״חשמל חצי חינם״, והתעניינה על מקרר לבית של אמאל׳ה, שם היא מתגוררת עם בעלה הטרי בן.

673535

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's קיל'ס, הגיעו בשבוע שעבר, לקניון גינדי TLV, לרגל השקת קרם טיפוח בטכנולוגיה חדשנית – קרם לחות קלנדולה על בסיס מים מועשר בסרום מפרח הקלנדולה. בנציגות האשדודית הגיעו ג'ני צ'רווני וגל קספרס יוצאת ״מאסטר שף״, שכבר חושבות לבנות יחד תוכנית לאוכל בריא.

9069067957

ניחוח גן עדן

זו היתה ללא ספק ה-שנה של עדן סבן. סבן, האשדודית המצליחה,ממשיכה לקטוף קמפיינים נחשקים (פומה, פנדורה, קסטרו ועוד…) ולשחק בסדרות ( "משיח" נטפליקס, סדרת ילדים- ניקולדיאון). לקראת השנה החדשה, איב סאן לורן, מותג האופנה הצרפתי, משיק בושם חדש בשם "Libre"- חופש. מדובר בקמפיין אינסטגרמי,שמשתתפות בו נשים מובילות דעה, אשר נבחרו בקפידה. לשאלתינו, מסוע בחרו בשם חופש, ואיך זה קשור לקמפיין המרענן והמפתיע הזה? "בית האופנה, איב סאן לורן, הוא מותג צעיר , רענן ויחד עם זאת , משדר יוקרה. הפעם, בחרו נשים חזקות מובילות דעה, לפרסם ולבטא מהו חופש עבורה. כל אחת , איך שהיא "רואה" את המילה "חופש". אם תהיתם, מה הקשר של הפאה הקצרה שעל ראשה של עדן, והאם זה קשור לקמפיין? לחופש? " לא,לא,לא, הפאה זה סתם משהו שאני הוספתי ללא קשר לכלום." ת׳אמת?
הולם אותה.

864854753234

ומאוד התרגשנו לראות השבוע את התכשיטנית שגית רביבו, פעם מזמן אשדודית ואשתו של הבועט במיל׳ חיים רביבו, מלהקת את בת מיי היפהפיה לטובת קוקלציית התכשיטים שלה לסתיו חורף 2020. מיי בת ה-23 מעת לעת מפקידה את נתוניה הטבעיים לטובת דוגמנות. תודו שהיא הורסת…

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן