ראש העיר אשדוד מסייר בשוק ארבעת המינים

ראש העיר ד"ר לסרי ויו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן ערכו סיור בשוק ארבעת המינים וקצרו שבחים על הפעילות המבורכת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גם השנה הורחבו 'סוכות ההוראה' של ארבעת המינים בשלושת השווקים בעיר, וכן בשעות נוספות ברובעים ב', ג' ו-ז' ברבנים פוסקי הלכה נוספים כדי שיתנו מענה לשאלות הרבות המתעוררות בעת קנית ארבעת המינים.

סוכות אלו הועמדו, מומנו והופעלו ע"י המועצה הדתית, יצויין כי "סוכת ההוראה" הגדולה בשוק ברובע ז' שוכנת באולם "ממוזג" ונוח להמוני השואלים המגיעים במשך כל שעות היום והלילה, סוכות אלו מאויישים ע"י רבנים פוסקי הלכה בכל שעות היום והלילה עד שעות המאוחרות, המעניקים תשובות על אתר.

IMG 4565

IMG 4709

הרבנים ציינו כי יוזמה ברוכה של הקמת 'סוכות ההוראה', מצילה אנשים רבים מלברך ברכות לבטלה ע"י שמבררים היטב את ההלכה וכידוע כי הלכות מרובות הן בארבעת המינים.

אחד מתושבי העיר שהגיע ממרחק לבדוק את ארבעת המינים בסוכות הוראה פנה לראש העיר ולרב דהן כשהוא זורח ואומר: "אין מילים להודות לכם, אני מרגיש ממש כמו בבורסה, כל אתרוג נבדק בקפדנות מדוקדקת, כך גם שאר המינים ורק לאחר עיון אני מקבל את התשובה"

במהלך הסיור, התושבים הרבים נצלו את ההזדמנות לברך הרב עובדיה דהן ראש המועצה הדתית על היוזמה הברוכה בפעילות הכללית במשך השנה ובמיוחד בהעמדת "סוכות ההוראה" אשר מסייעת מאוד לקונים הרבים ובפרט בלחץ של ערב החג.

ראש העיר ד"ר לסרי עקב מקרוב אחר הפעילות של "סוכות ההוראה" ועל המענה ההלכתי והמקצועי לקהל הרב שעומד בתור בסבלנות עם ארבעת המינים ומקבל תשובה על אתר, ובירך את ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן על היוזמה המבורכת שעוזרת ויעילה מאוד לתושב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן