מסלול הבוטקמפ של develeap להכשרת מומחי DevOps מגיע לאשדוד

הביקוש למומחי DevOps נמצא בצמיחה מתמדת וכעת גם לאשדוד והסביבה יש הזדמנות להצטרף לקטר הצמיחה של ישראל ולהרוויח שכר התחלתי של 12-15 אלף שקלים. 10 שבועות, 5 ימים, 600 שעות אקדמיות – והבוגרים בדרך מסלול של התפתחות אישית ומקצועית כמומחי DevOps.העלות: חינם. ההכ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

develeap היא חברת ייעוץ בתחום פיתוח התוכנה, המתמחה בייעול תהליכי DevOps בחברות תוכנה וסטארטאפים מהמובילים במשק. השואפת להכשיר את מומחי ה-DevOps המיומנים ביותר ולשלבם בפרויקטים פורצי דרך. עד סוף השנה יוכשרו וייקלטו כ-40 אנשי DevOps חדשים אל שורותיה.

מה זה בעצם DevOps?
תחום ה- DevOpsמורכב משני עולמות: עולם ה- Dev (פיתוח תוכנה) ועולם ה- Ops (תפעול ואופרציה) של הארגון. מומחי DevOps מספקים פתרונות יעילים לשיתוף פעולה אינטגרטיבי בין מערכות הארגון. תחום ה-DevOps נחשב לאחד מהתחומים הכי חמים ומתפתחים כיום בתעשיית ההיי-טק.
מה אנחנו מציעים?
מסלול בוטקמפ ייחודי בן 10 שבועות שממומן כולו על ידי דבליפ. בעזרת תהליך ההכשרה האינטנסיבי שכולל תוכנית לימודים מעמיקה, יוכלו בוגרים שיימצאו מתאימים להיקלט לעבודה ב-develeap כמומחי DevOps ולהשתלב במסלול של התפתחות אישית ומקצועית. הקבלה לתוכנית מותנית במעבר של מבחן התאמה המצריך ניסיון בכתיבת סקריפטים ובראיון אישי.
למי זה מתאים?
לכולם. זה לא משנה מקום המגורים, ארץ המוצא, השפה המדוברת, הציונים בבית הספר או השיוך לקהילה. ההכשרה מיועדת ל"האקרים" ובעלי תשוקה וניסיון מוכח בכתיבת סקריפטים, יכולת פתרון בעיות טכניות, יכולת למידה עצמית ואנגלית ברמה גבוהה.
למה כדאי לעבוד איתנו?
develeap היא חברה שמייצגת חתך של החברה הישראלית. אותנו לא ממש מעניין מה כתוב לעובדים בקורות החיים וכמה הזדמנויות חמקו מהם עד כה. אנחנו מחפשים את הפוטנציאל ואת הרצון להירתם לארגון שמבקש להיטיב עם האנושות והקהילה הקרובה בה הוא פועל.
איך נרשמים?
הבוטקמפ הבא ייפתח ב-19 לינואר בעיר אשדוד. כל מה שצריך הוא למלא את טופס ההרשמה באתר develeap ולהצטרף לעוד אלפי מומחי DevOps שקבעו את עתידם בתעשיית ההיי טק. המסלול כולל מנטורינג אישי לכל משתתף ו-600 שעות אקדמיות שיועברו על ידי מומחים מהתעשייה. בין הנושאים שיילמדו בתוכנית: Scripting & VCS ,Scripting & System Coordination, Software Lifecycle Management, Continuous Integration, Docker-Compose, Orchestration
ועוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן