בקעת הירדן ממתינה

ליגה א' דרום חוזרת בסוף השבוע. עירוני אשדוד מחפשת שער ראשון בעידן יגאל זריהן והיא מקווה למצוא אותו נגד הפועל בקעת הירדן (שישי, 12:00, מושב תומר). זריהן: "מגיעים במצב טוב״. בן בוטבול סיכם בעירוני

צילום: הפייסבוק של עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי הקרוב יתקיים במושב תומר משחק קריטי למכבי עירוני אשדוד, שתפגוש את הפועל בקעת הירדן. את 'עירוניה' אמורים ללוות כמאתיים אוהדים שיעשו את הדרך הארוכה מאשדוד למושב תומר. אם לשפוט לפי שני המשחקים הקודמים של עירוני, ניתן לומר בזהירות כי המאמן החדש יגאל זריהן, הביא לקבוצה מחוייבות ולחימה, אך זה עדיין לא הספיק לניצחון ואפילו לא לשער זכות. בסביבת הקבוצה מקווים שהשיפור ביכולת, יחד עם הפגרה שעזרה ליגאל זריהן ללמוד ולהכיר יותר טוב את הסגל, יביאו גם ניצחונות.

בקבוצה מנסים לשדרג את הסגל עם שני שחקנים שסיכמו השבוע. מדובר בבלם בן העשרים גל בכר, שגדל בבית"ר נס טוברוק, מגיע מהפועל כפר שלם ואמור לחזק את העורף של עירוני. שחקן נוסף ובכיר יותר שמגיע הוא בן בוטבול בן ה-29, ששוחרר לאחרונה מעירוני שדרות מליגה ב' ואמור להוסיף מימד של פיזיות למרכז השדה של עירוני. בוטבול כידוע גדל במ.ס אשדוד ובעונה שעברה שיחק באדומים אשדוד. בין לבין שיחק גם הקשר האחורי החדש של עירוני בהפועל ירושלים, הפועל עכו, מכבי הרצליה, שעריים, דימונה ומ.ס כפר קאסם.

זריהן: "מרגיש מאותגר"

 איך אתה מסכם את תחילת הקדנציה שלך כמאמן ראשי?

"קשה לסכם כרגע. אני באופן אישי מרגיש מאוד מאותגר. אני רוצה לייצב את הקבוצה ושהיא תתחיל להביא תוצאות טובות."

איך החיבור שלך עם הקהל?

"הקהל פנטסטי. אני יכול להגיד שזאת ההפתעה הכי גדולה. קהל תומך. בכלל הקהילה בעירוני זו קהילה מתפתחת, שהולכת וגדלה. אני ממש מופתע מהמעורבות שלהם, מהרצון. רואים את זה ממש באימונים היום יומיים וזה חשוב מאוד."

דיברת על לייצב את הקבוצה. הישארות בליגה תיחשב הצלחה מבחינתך?

"כרגע אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו כמובן לא חולמים על לרדת ליגה. כרגע חשוב לנו לייצב את הקבוצה ואני בטוח שזה מה שנעשה. כשאני אומר לייצב, זה להביא את הקבוצה למצב שכל השחקנים וכל המערכת מחוייבים. את זה אני יכול להבטיח לכולם. מעריך שאם הקו הזה יימשך, גם התוצאות הטובות יגיעו ונגיע למטרות שלנו."

יש לכם את בקעת הירדן. באיזה מצב רוח מגיעים למשחק הזה?

"אנחנו חוזרים אחרי פגרה ארוכה. קיימנו משחקי אימון כדי לנסות לבחון שחקנים חדשים וגם לתרגל את המערך שנרצה לשחק בתקופה הקרובה. עשינו את העבודה שלנו. מגיעים במצב טוב. חסרים לנו את השחקנים שעדיין לא חתמו אבל מאמין שזה יסתדר בימים הקרובים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן