לראשונה באשדוד: טקס בר מצווה משותף של ארגון ׳ציונה׳

טקס בר ובת מצווה משותף ל- 150 ילדים וילדות מאזור הדרום באשדוד בחסות ארגון ׳ציונה׳ ונשיא הארגון הנדבן מוריס פינטו מצרפת. הטקס כלל עלייה לתורה, וארוחה חגיגית באולם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אשדוד אירחה לראשונה את האירוע השנתי מטעם ארגון ״ציונה״ מצרפתֿ – טקס בר מצווה משותף לילדים וילדות מאזור הדרום. ארגון ציונה מקיים מידי שנה את טקס בר המצווה המשותף בירושלים והשנה, הוחלט לקיים את האירוע המרגש באשדוד. אירוע בר המצווה נערך השנה ל- 150 ילדים וילדות מאזור הדרום, מדימונה ועד אשדוד ולבני משפחתם. מתוכם 25 ילדים מאשדוד.

ביום חמישי שעבר 28.11.19 הגיעו לאשדוד כ- 500 ילדים ובני משפחתם לחוג את בר/בת המצווה שלהם, באירוע חווייתי שלא ישכח. זה החל בשעות הבוקר בתפילה ועלייה לתורה. בסביבות השעה 11:00 יצאו הילדים ובני משפחתם לטיול באשדוד. לכל אוטובוס הצטרף מדריך מתנדב שערך סיור בעיר.
שיאו של האירוע היה באולמי בלו קאסל בסעודה חגיגית. כיבדו בנוכחותם יו״ר הסוכנות יצחק (בוז׳י) הרצוג, חברי כנסת, ראש מינהל הרווחה בעירייה רונית צור שבירכה את הילדים ואת ארגון ציונה וכמובן אנשי ארגון ציונה ובראשם נשיא הארגון הפילנתרופ הנדיב מוריס פינטו שהגיע מצרפת כמידי שנה והתרגש מאוד מהאירוע ומהשמחה לה זכו הילדים. לאחר שלב הברכות נהנו המוזמנים מארוחה כיד המלך והילדים זכו למתנות. מספרת אתי גולן נציגת הארגון באשדוד שארגנה את האירוע ״ כל ילד קיבל ערכה מהודרת של טלית, תפילין וסידור. הבנות קיבלו פמוטים מהודרים. לכל אחד מהילדים ניתנו תלושים בסך 400 שקלים לקניית בגדים ונעליים וכן קיבלו שעונים יוקרתיים״.

975957356724
גולן, עמלה בתקופה האחרונה בהתנדבות על הפקת האירוע. ״השמחה של הילדים זה השכר שלי״ היא פעילה בעיר בין היתר הקימה את פרויקט גמל״א בו מתנדבים מתחום החינוך הגיעו לבית של ילדים ועזרו להם בלימודי הליבה בעיקר מתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא. במהלך אירוע בר המצווה הוענק לגולן מטעם הארגון תעודת הוקרה על תרומתה הנכבדה לאירוע.
ארגון ״ציונה״ נוסד בצרפת לפני כ- 20 שנה. נשיא הארגון פינטו תושב פריז דואג להתרים את הקהילה היהודית בעלת האמצעים בצרפת למען סיוע בישראל הסיסמא של הארגון ״ ציונה למען ציון״. בין היתר מארגן הארגון כבר 20 שנה טקסי בר/בת מצווה משותפת לילדים ממשפחות מצוקה, תורם אפודים לחיילים ומשקפי ראייה לחיילים בודדים וכן בתחילת שנת הלימודים מחלק תיקים עם ציוד לימודי לילדים, כמו גם חלוקת מצרכי מזון למשפחות. הנשיא פינטו, אוהב ישראל והוא פעיל למען התושבים בארץ. הוא מקפיד להגיע לארוע בר המצווה מידי שנה. איש הקשר שלו בארץ ניסים פרץ מדימונה, איש רב פעלים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן