מרציאנו לעמיר פרץ: "כנס לממשלה עם בנימין נתניהו כי בבחירות, מפלגת העבודה תימחק"

יהורם מרציאנו חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה, שנאבק במחלת הסרטן יוצא ממיטת חוליו בקריאה נרגשת ליו"ר העבודה עמיר פרץ: "חברי תומכי מפלגת העבודה כמה שעות לפני ניתוח בארצות הברית כחלק ממאבקי נגד מחלת הסרטן, אני מבקש להעביר מסר אישי לכל חבריי בישראל. אני מנ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יהורם מרציאנו חבר הכנסת לשעבר שנמצא כעת בארצות הברית את בת זוגו אריאלה יוצא בקריאה נרגשת ליו"ר מפלגת העבודה חבר הכנסת עמיר פרץ להצטרף לממשלה תחת בנינמים נתניהו. מרציאנו מנמק את קריאתו וטוען כי אם הוא לא יעשה כן מםפלגת העבודה תימחק בבחירות אם יהיו וזה יירשם על שמו של פרץ כמי שנחק את מפלגת העבודה. "חברים יקרים, תומכי מפלגת העבודה, אוהבי עם ישראל, ממש כמה שעות לפני ניתוח שאני עומד לעבור כאן בארצות הברית כחלק ממאבקי נגד מחלת הסרטן, אני מבקש להעביר מסר אישי לכל חבריי בישראל. אני מנהל את מחלמתי האישית על חיי ומאמין שאנצח את הסרטן ב"ה. אבל הראש שלי נמצא בארץ במלחמה שמתנהלת בין המפלגות ואני חרד"

 

מרציאנו מסמלי מפלגת העבודה ומי שהיה עוזרו האישי במשך שנים של שמעון פרץ חושש לגורלה של המפלגה. "אני חרד מאוד מהעתיד לקרות" הוא אומר. "לכן, אני מכאן, ממיטת חוליי, אני מבקש לקרוא ליו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ לעשות מעשה. זו יכולה להיות שעתו הגדולה, שעתה הגדולה של מפלגת העבודה ומעל הכול שעתה של מדינת ישראל. אני כאיש מפלגת העבודה, חבר כנסת מטעמה בעבר וראש מטה השטח של מפלגת העבודה בבחירות האחרונות ושותף של עמיר פרץ ב – 11 השנים האחרונות. הייתי האיש הכי קרוב אליו ואני רואה לאן הולכת מדינת ישראל ואני שומע גם את הקולות של אנשי מפלגת העבודה
ואני בעצם אומר ומניח את זה כאן לפניכם ואל תגידו שלא אמרתי לכם את מה שכולם רואים ויודעים שזה מה שיקרה: אם הולכים לבחירות נוספות מפלגת העבודה הולכת לאבדון. חד משמעתית! למעשה ולצערי הרב, בספק אם תעבור את אחוז החסימה. היא פשוט תמחק! אז מה שיזכרו זה לא את השפם שעמיר פרץ הוריד, אלא יזכרו לו שבעצם הוא הביא למחיקת מפלגת העבודה. ולא מגיע לו שכך יזכרו אותו. אני יודע ומכיר את עמיר פרץ שנים רבות, הייתי שותף איתו במאבקים שונים. אדם בעל שיעור קומה שמקומו במנהיגות המובילה של מדינת ישראל. אני מכיר את חברי הכנסת של העבודה. היום קיימת הזדמנות למפלגת העבודה להצטרף לממשלה בראשות הליכוד וכשביבי ילך הביתה או יהיה בנבצרות אז עמיר פרץ יהיה ראש ממשלה. זו הזדמנות הכי גדולה של מדינת ישראל לעשות מהפכה חברתית אמיתית ע"י עמיר פרץ כראש ממשלה. ואף אחד לא יגיד שמדינת ישראל לא תעשה מהפכה חברתית. עמיר פרץ יעשה זאת בהתאם למצע החברתי של מפלגת העבודה שהתחייבה בין היתר לחינוך חינמי מגיל 0-3 לדירה blessing לשכר מינימום של 40 ש' לשעה ל- 6,000 שקל פנסיה לכל עובד ועוד. כל הדברים האלה יכולים להתקיים לא בדיבורים אלא במעשים מוכחים מכס ראש הממשלה. מה שמותר לכחול לבן לנהל משא ומתן עם ביבי להכשיר אותו, מותר גם למפלגת העבודה ולעמיר פרץ. חשוב לזכור – המדינה קודמת לכל דבר אחר. רק בית המשפט יקבע את גורלו של בנימין נתניהו ולא מפלגת העבודה, או כל גורם פוליטי אחר וגם לא המשפט הציבורי. אם הוא ירושע שילך לבית סוהר. דינו כאחד האנשים. אני אומר לך עמיר פרץ, למרות שבשבועות האחרונים אנו לא כל כך בקשר, אני אומר לך ומבקש ממך, אל תעשה את הטעות שתזכור אותך כמי שבעצם פירק את מפלגת העבודה לדורותיה. כאדם וחבר, שאוהב אותך ומעריך אותך מאוד, כמי שהיה שותף שלך במשך שנים.

אני קורא לך לחשוב פעם נוספת ולעשות מעשה – כנס את ועידת מפלגת העבודה בתחילת השבוע וקבל החלטה אמיצה להיכנס עם ביבי הליכוד והדתיים לממשלה. זה צו השעה שלך, של מפלגת העבודה ועם ישראל. הרי ברור לך שגם ההסתדרות, גם ראשי הקק"ל, רוב ראשי הערים, רוב חברי מפלגת העבודה בעד להיכנס. אלה שאומרים לך לא להיכנס הם אלה שממילא לא יצביעו בשבילך. אז אל תגיד שלא אמרתי. תחשוב על זה ותעשה מעשה אמיץ כפי שעשית את כיפת ברזל כנגד כל המתנגדים והוכחת עד כמה צדקת בהחלטתך גם כאן ההיסטוריה מעניקה לך הזדמנות נוספת להוכיח את תבונתך הפוליטית מדינית למען מדינת ישראל ותחליט על כיפת ברזל חברתית! ובעזרת השם תעשה ותצליח"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן