אשדוד מצטרפת לחזון "עיר ללא דוחות חניה"

עיריית אשדוד תפרוס טכנולוגיה חדישה שמעניקה למי ששכח הזדמנות שנייה לשלם על חניה בכחול לבן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כחלק מפרויקט עיר חכמה ושדרוג השירותים המקוונים לרווחת התושבים, עיריית אשדוד החליטה לפרוס טכנולוגיה חדשנית שמטרתה להקטין את מספר דוחות החניה בכחול לבן הניתנים בשטחה. לשם כך, אשדוד תפרוס ברחבי העיר, באופן מדורג, טכנולוגיה של חברת הסטארטאפ Wisesight – אפליקציה לשירותי חניה, רכב ודרך. בחודשיים הקרובים המערכת של Wisesight תורחב לאזור חדש ברחבי העיר, לאחר הצלחה גדולה שרשמה הטכנולוגיה אשר פעלה כפיילוט שקט בעשרות מקומות חניה בעיר.

היתרון הבולט של המערכת הטכנולוגית שהוכחה כבר בכפר סבא ובפיילוט שנערכה כאמור באשדוד, הוא בכך שהיא מצליחה להפחית באופן משמעותי את היקף הקנסות שמקבלים התושבים ובמקביל גם את הכנסות העירייה מחניה
אז איך זה עובד? הטכנולוגיה של Wisesight ממפה את כלי הרכב שחונים ברחוב ועורכת בדיקה מאובטחת מול מערכת החניה של הרשות העירונית. במידה ובעל הרכב לא שילם על החניה ואינו זכאי לפטור כלשהו בתשלום אגרת חניה, נשלח לגורם הרלוונטי בחשבון מסרון (SMS) מזוהה עם תזכורת להפעיל חניה על מנת להימנע מדו"ח: "חונה בכחול לבן? לא לשכוח להפעיל פנגו".
יתרון נוסף של הטכנולוגיה של Wisesight הוא במימד המוניציפאלי (העירוני). הטכנולוגיה מסייעת לגורמי ההחלטה העירוניים בזיהוי עומסי התנועה וזמינות החניות הפנויות וכל זאת בזמן אמת.
ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד: "עיריית אשדוד רואה במערכת בעיקר שירות לתושבים. מערך אכיפת החניה נועד בראש ובראשונה למען הבטיחות והסדר הציבורי, ולכן עיריית אשדוד שמחה לאמץ את הטכנולוגיה המאפשרת לשלוח לתושב תזכורת ובכך למנוע דוחות. אימוץ הטכנולוגיה של חברת הסטארטאפ Wisesight, מצטרף לסל שלם של שירותים טכנולוגיים הניתנים לתושב במסגרת היותנו עיר חכמה וחדשנית, ואני משוכנע שהנהגים באשדוד ימצאו שטכנולוגיית Wisesight תהיה להם כלי עזר יעיל ונוח."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן